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The Witcher 3: Wild Hunt recebeu hoje o novo patch 1.03  na versão PC que contém várias atualizações, incluindo algumas que tem como objetivo a melhoria na performance e estabilidade do jogo.

Alguns bugs foram corrigidos, como um que permitia atirar flechas em NPCs aliados. Novas opções de configuração gráfica também foram incluídas. Seguem abaixo todas as notas da atualização (em inglês):

  • Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
  • Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
  • Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
  • Corrects an issue in dialogue selections
  • Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
  • Corrects some missing translations in the UI
  • Fixes a cursor lock issue that sometimes occurred when scrolling the map
  • Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
  • Generally improves world map focus
  • Improves input responsiveness when using keyboard
  • Improves menu handling
  • Improves Nvidia Hairworks performance
  • Improves performance especially in cutscenes and gameplay
  • Improves stability in gameplay and the UI
  • Minor SFX improvements
  • Rostan Muggs is back
  • Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High

A versão do patch 1.03 para consoles será lançada “em breve”, de acordo com a CD Projekt.